10/08/2007

Swappar...


...tycks vara lite beroendeframkallande. Det är sååååå himla lätt att anmäla sig till en och det känns sååååå kul och fantastiskt. Och det är det ju också, men det tar TID! Och inspiration. Jag har nog anmält mig till någon för mycket, men med lite framhållning så ska det nog gå. Bland annat så är jag med i en ATC-swap med tema höst. Det är ju min första höst som scrappare och av alla årstider har det här med höst varit svårast. Inga stämplar än, dåligt med papper, ingen fantasi... Och det här med ATC - vad är det EGENTLIGEN? Jag har surfat runt lite och det verkar ju som man kan göra lite som man vill. (Jag vill ha RAMAR). Verkar också som om man gör olika i en swap. Eller? Jag tänkte nog inte göra så mycket till varianter, utan köra på den här som jag precis gjort färdigt. MEn det är väl ok va? De gröna nyanserna i papper och blomma fungerade inte riktigt, men jag har stämplat och chalkat för att tona ner lite - visst är det väl ok? Eller? Som sagt, känner mig högst osäker på det här. Lite jobbigt när det är andra tokduktiga som ska få det...

2 comments:

Anonymous said...

Vilket jättefint ATC! Du är allt "tokduktig" du också ;)
Och allt är OK - sålänge ATC:t är 6,4 x 8,9 cm och byts (inte säljs)!

Sanna F said...

Verkligen vackra saker du gör!