11/23/2007

Många julkort blir det!


Det här kortet har jag gjort till tjejerna i min kritikgrupp. De gillar stämplarna som de inte är vana vid alls där på andra sidan Atlanten. I övrigt väldigt enkelt med mitt favoritpapper nr 2 från Melissa Frances. (Det och Fancy Pants-pappret har gått varmt sista tiden...)

Nu ska jag ta sonen till tandläkaren. Han fick en gungbräda på framtänderna nu på eftermiddagen och det ser väl sådär ut. Tur i oturen är att han har mjölktänderna kvar ännu. Här är folktandvården stängd så vi får åka till Karlstad.

I morgon ska jag på scrapträff på AnnasScrapbooking. SUPERKUL!

2 comments:

Ewonne said...

Jisses vilket fint kort!!!! Helt underbart ♥♥♥

Anonymous said...

Det här kortet har jag missat bland alla dina fina!! Så läckert att du ställt fyrkanten på spetsen!! Jättegulligt!