11/17/2007

Önskar mer tid!

Till att scrappa! Det är evigheter sedan jag gjorde något nu (känns det som i alla fall), och det riktigt kliar i fingrarna. Har inte ens hängt med i bloggarna jag brukar följa. Har en LO på gång sedan tre veckor, och under strötid jobbar jag med en paper clip swap till min kritikgrupp. Den skulle skickas i fredags så nu brinner det i knutarna. Imorgon ska jag försöka hitta en ljus stund för att fota. Hade en massa planer att göra det mest fantastiska... :) men till slut blev man ju tvungen att bara göra...

Idag har jag städat. Sonen och en kompis jagade och dödade namngivna damråttor igår...

1 comment:

Anonymous said...

Ha ha ha, jagade och dödade namngivna dammråttor. *ler*.

En liten skyddsängel gick genom ett mörkt rum, släckte sitt
strålande ljussken och hängde upp sina vingar.
Gav en öm puss på din kind och satte sig bredvid dig.
Denna skyddsängel sitter bredvid dig dag och natt så ingen skall göra dig illa eller att inget hemskt skall hända dig.
Du vet väl att dammtussarna under din säng är änglarnas tofflor.
Så ha aldrig dåligt samvete för att du inte har städat.