12/05/2007

Det är synd om mig!

Bara så att ni vet! Alldeles för mycket jobb gör att scrappandet fått stå tillbaka (och jag är sååååå sugen) och i morgon smäller det. Då ska jag rotfylla min tand. Det är ångest det! På hög nivå. I morgon lunch är det över och då kan jag äntligen andas ut och då ska jag fira det med lite shopping... Det är jag VÄRD och det ligger ett helt gäng ugglor hos AnnasScrapbooking och hooooar på mig. (SassafrasLass-papper som är gudomliga). Sen, efter rotfyllning och shopping ska det banne mig scrappas. Och genast känns utsikterna för morgondagen mycket bättre.

5 comments:

LadyDi said...

Usch och fy för rotfyllning. Klart att du är värd några ugglor. En varning bara; de är ganska högljudda - jag skulle ha gått och lagt mig för längesedan men de hoar så mkt ute i vardagsrummet att jag inte kan sova. Dom tystnar dock om man klappar lite på dom;-)

Anonymous said...

Jag gjorde en rotfyllning för 1 månad sen och det var min första. Det kändes ju ingenting. Och alla dessa skräckhistorier jag har fått höra om detta...... Jag var glatt överraskad efteråt. Imorse var jag hos tandläkaren och gjorde plastlagningen över rotfyllningen så nu är det klart. Enda stället det gjorde ont i var i plånboken. Tänkt vad mycket scrapsaker jag kunde ha köpt istället. Saknade dig igår.
Kram

Anonymous said...

Hoppas att du inte beh�vde pl�gas allt f�r mycket min lilla flicka!
Ser fram emot att f� se och h�ra?? dom d�r ugglorna. Kram

Lisbet said...

Skönt med helgkänsla. Det är fortfarande mörkt ute men det blir ju inte alltför ljust häruppe i december. Halkigt som 17 ute och jag ska på apoteket idag. Får ta det försiktigt. Tar mig en blogrunda innan jag avrundar dagen.

Snart är ugglorna hemma hos dig och du får scrappa igen.
Ha det bäst

Anonymous said...

Hoppas att det gick bra m din rotfyllning. Aldrig gjort det så jag kan inte uttala mig.
Kram o trevlig helg