12/25/2007

Lite julklappar


Vi har haft ett lugnt, väldigt mysigt och mycket aptitligt julfirande tillsammans mina och makens föräldrar. En god jul på alla sätt. Mycket paket blev det också. För oss alla, men såklart allra mest för sonen som dessutom fyller år på julafton.
Lite scrappade saker fanns i tomtens säck, framför allt journaling jars till min mor och svärmor. De verkar tycka att det ska bli kul så jag hoppas på två välmatade böcker till julklapp om ett år. Någon som gjort det tidigare??? Spännande ska det bli!
Sonen fick en sjörövarväska med de suveräna pappren från Rusty Pickle och svärmor en tändsticksask.
Jag önskar en riktigt god fortsättning på jul och nyårshelgen!

5 comments:

Anonymous said...

Det var en jätterolig och ovanlig julklapp jag fick. Ska försöka komma igång med mina lappar så fort som möjligt för det är ju en hel del som man har att berätta.
Tusen tack för en underbar julhelg, har nog inte lekt så mycket sedan Fredrik och du var små! Vi hade sååååå kul!
Kram

Karin said...

Vilka kanon-fina julklappar du gjort!!

Elzie said...

Hör du du du Tesa! Nu får du förklara dig. Vad i herrans namn är en "journaling bars"??? Du får tänka på att inte alla är så hemma i scrappandets ordbok som man borde vara *s* (säger jag med flammande rött ansikte!!).
Hoppas ni får en bra nyårsafton och så vill jag önska er ett riktigt GOTT NYTT ÅR 2008.
Kram min vän, Elzie

Articsisters said...

Vi behövde stämplar inför ett scrapprojekt som handlade om Sveriges vilda djur. Det resulterade i att vi tog fram lite stämplar och nu säljer vi dem vidare till er som har jägare i familjen, barn som är inresserade av djurspår eller någon som ser en möjlighet att göra ett snyggt kort med spår på.

Välkommen att titta in på vår blog.

Lena & Lisbet

LadyDi said...

Åh, vilket härligt år de har framför sig. Jag gjorde en sådan till mamma förra julen och fick således tillbaka den nu. Det var helt klart årets bästa julklapp. Otroligt kul att läsa allt hon skrivit och kolla på alla bilder som hon limma in. Mamma hade t.o.m. klistrat in en lönespec från sitt första jobb;-)Kram