3/23/2008

GLAD PÅSK!!!

Vi har haft en lugn påsk hittills. God mat och mycket godis men väldigt skralt med påskkärringar. Sonen själv skulle "aaaaldrig i liiiivet klä ut sig" och sådan har han varit jämt. Vilket ju gör att jag inte har några gudomliga påskgubbekort att scrappa... Så mycket tid till det har jag inte heller just nu. Men en LO har det blivit under helgen med tema påsk. Sonen samlade ihop äppelkvistar efter faderns beskärningsarbete, valde fjädrar på affären och pyntade. Var själv lite skeptisk till färgvalet på fjädrar - gult, grönt och lila, men det blev jättefint. Men omöjligt att scrappa... Så det fick bli svartvitt foto.

Det var fantastiskt att se honom jobba med riset, full koncentration, mån om att få balans på alla sätt och vis med placering, färgblandning etc.

Jag har använt mina nyförvärv - Basic Greys nya "sultry" *älskar* och stämplar från Prima (journaling) Forma och Reprint. Allt nyinkommet hos Annas Scrapbooking. Jag har utgått från en skiss av Helene Larsson på Swescrapbooks blogg.

2 comments:

Unknown said...

Glad påsk på dig också Tesa! Den är så fantiastiskt vacker den här lo´n. Och papprens! Wow!! Jag vill också ha! Hoppas de finns på mässan! :) Kram!

Anonymous said...

Gôrfin ju!!!!!!!!!!!