3/11/2008

Gluggfia!

Min underbara lilla brorsdotter har slagit ut 1,5 framtänder vid tre års ålder. Jag tror hon kommer vara gaaaanska trött på att bli kallad Gluggfia när hon fyller 8 och börjar få sina vuxentänder... Sitt fantastiska leende har hon kvar!

Ursäkta urusel bild - tagen nu i mörkret.

Sen har sonen varit på barnkalas i helgen - igen. Men det är ju en utmärkt ursäkt för att sätta sig och göra kort istället för att städa... (Fast denna helgen städade maken HELA huset när jag roade mig vid ett pysselbord i Annas Scrapbookings monter på Barnmässan i Karlstad).

Sen ett supersnabbt kort till en scrapkompis som vann en utmaningstävling i vår COF. Bifogade en RAK också såklart.

7 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
The Dolphin Inn said...

You already know I love the cards but the layout is pretty special too, great work Tesa XXX

Elzie said...

Vilka fina saker du gjort. Och det är väl bra att man kan hjälpas åt med det trista jobbet *s*.
Ha en fortsatt bra onsdag.
Kram Elzie

Unknown said...

Jag blir så inspirerad varje gång du gör något med papper och penna! Gluggfia lo´n är underbar!!

Anonymous said...

Helt underbart LO på vår lilla "Glugfia" Jag önskar att jag skulle få äga det!! Jag betalar eller gör vad du vill bara jag får det! Det är ju helt underbart!!
Jag ringer!! Kram

(Favvis)Maria said...

jättefin LO du har gjort!=)

Anonymous said...

See here or here