6/23/2008

Hemma!!!

Borta bra, men egna scrapgrejor är bäst... *s* Inte för att det var några fel med kära mors! Men... Så igårkväll när son och kusin somnat hittade jag en jättetrevlig skiss på http://scrapperiet.blogg.se/ och satte igång. Skisstävlingen pågår till 6 juli så det finns gott om tid att sätta tänderna i den!


Tyckte att den blev helt ok, och jag älskar det fotot!!! Det kommer nog att dyka upp igen. Haft en massa Webster's pages papper liggandes ett tag och bestämde mig för att göra det till en del av utmaningen - bara Webster's papper!

5 comments:

Irene Tan aka Scrapperlicious said...

This is stunning!!! What a cute pic and love all the details!! A masterpiece!

Anonymous said...

Vilket gulligt barnbarn jag har...
LO var så fint så jag fryser!!
Kram

dutchbird said...

What a beautiful lo! I love the colors!!

E said...

Oj, vilka fina färger!
Gillar kortet och färgerna och upplägget, ska kanske kolla in dne där tävlingen ;)

kramizzz Kicken

The Dolphin Inn said...

Wow - what a gorgeous page, love the cheeky pic and your choice of papers is fab, stunning work my friend XXX