9/26/2008

Ett minialbum...

...från Maya Road fick jag som uppdrag att göra som DT projekt för Annas Scrapbooking. Sanslöst kul var det, så det var första men absolut inte sista. Jag hade otroligt vackra, men lite dova Stella Ruby papper från Basic Grey, sammetsalfabet från Prima och bling från Kaiser att arbeta med. Bilderna är från vår bröllopsresa för 8 år sedan och fotokvaliten är typ inte så bra. Det var grått och brunt i London dessa dagar, det är pre-digitalkameratiden och jag är och förblir en urusel fotograf... Det blir liksom därefter. Men därför blev det en desto större utmaning att "få till det" och jag måste säga att pappren passade perfekt. Tja, så här blev det


Jag står inför ett moraliskt dilemma i en av mina COF. Det är INTE roligt. Hatar situationer där man inte kan göra rätt. Hmmmm.

6 comments:

Anonymous said...

Wonderful!! Härliga papper. Höstkortet var jättemysigt det med. Kram

Maritha said...

Vilket fantastiskt fint album!
Undrar vad du använt på sidorna?
Oh så fint det var...
Ska bli kul att få se det i verkligheten.
Kram

Anonymous said...

Me like! Verkligen jättefint album du gjort. Oj vad gärna jag skulle viljat se det i verkligheten.

Rachel said...

hi tesa! these are sooo beautiful, i hope im posting this in the right place, i really dont speak swedish, lol!

The Dolphin Inn said...

Wow this album is BEAUTIFUL TFS XXX

Rleen said...

I love this beautiful mini album! Awesome job!