9/30/2008

Sjuk...

...är inte kul att vara. Och jag vet vem DU ÄR! Du som smittat mig! :) Men jag ska inte klaga, för jag fick en betydligt lindrigare form och hoppas vara tillbaka på min post i morgon igen. Huvudet börjar klarna och ögonen slutade rinna för ett par timmar sedan. Gjorde ett krya på dig kort innan jag blev sjuk:

Och innan dess gjorde jag en LO som jag INTE är sams med. Har funderat ett tag på att göra om den, men så blev jag sjuk och skit samma. Det får vara som det är. Jag har använt Pink Sketches #6.

God natt!!!

3 comments:

Maritha said...

Så fina! Papperet på "vardagslyx" är verkligen kanonfint. Gillar färkombinationerna också! Kram

Anonymous said...

Förlåt förlåt!!!!!!! Men jag kan glädja dig med att jag fick nya Ett Trykk och du har ett kort med där i:-) Tack för kortet;-)

Unknown said...

Jättefina alster som alltid Tesa! Krya på dig! Kram Pia