10/04/2008

World Card Making Day

Jag har haft en riktigt härlig och rolig dag idag på kortmakarcrop hos Annas Scrapbooking. Tack Anna! Och Helene (som stod för utmaningarna!)! Vad gäller själva kortmakandet så blev det väl si och så... lol! Men det blev i alla fall något. Två kort:

Tja, pappren är underbara!!! Urban Prairie!!! Jaaa, jag kunde inte hålla mig längre så jag köpte några (fast bara tre). Jag vann med det översta och jag fick ett set med promarker pennor. Har bestämt mig för att komma över min aversion.

Och när jag kom hem väntade en väldig och glad överraskning på mailen. Men det får jag återkomma till senare.

Nu ska jag göra julkort.

3 comments:

Maritha said...

Vad kul att det blev en lyckad dag!! Korten är jättefina.
Kram

Anonymous said...

Visst får du låna bilderna! Idag köpte jag 1 underlägg :o) på hemtex, gissa vilket?

Anonymous said...

Superfina kort och vilka fina papper : ) Vill ha...

//MalinZ