11/06/2008

Mail art - snart klar!!!

Då och då sitter jag och pysslar med min Mail art-swap och det är kul, särskilt som jag börjar närma mig målet 11 st. Det ska bli intressant att se hur korten ser ut när de kommer fram. Vad sitter kvar och vad har lossnat... Mitt uppdrag på scrapopol denna vecka var att scrappa komplementsfärger. Och jaaaa, jag vet att rött och grönt är fegt och traditionellt. Men har man underbara Wassail-papper så SKIT SAMMA! LOL!
Förra helgen var det CC på Stellas. Det är myyyycket trevligt med CC!!! Jag som varken har så mycket tid att scrappa och dessutom scrappar låååångsamt var ytterst nöjd med två LO och ett kort. Kortet blev väl sådär, men min sista LO blev jag nöjd med. Har äntligen scrappat ett av mina absoluta favoritkort på maken och sonen. Utmaningen var "många måsten": minst fyra mönstrade papper, filtdekorationer, bling, rubons, chipboard, band, blommor, jornaling...



4 comments:

Anonymous said...

wow vilka läckra saker du skapar!! Gillar effekten av blommorna i bakgrunden!! SNYGGT! Härliga färger och rikligt dekorerat men ändå i balans, me like alot!!

Kram YooRee
www.yolis.blogg.se

Anonymous said...

Tack så jätte mycket, så snygg lo´s är. Jag är inte så smart vad är mail-art???? Är det scrap på kuvert??? Även den va jätte fint :D

Mvh sara

Maritha said...

Helt underbart LO! Vad fint det blev med det runda papperet! Jag tyckte jättemycket om kortet också.
Du får så fint samspel i allt du gör. Kram

Anonymous said...

Hej, gillar kortet mycket, syggt!
Lo´n är precis så där lagom dekorerad och harmonisk, mysigt foto på lillen!
Gillar de utklippta blommorna och det runda pappret!
Kram! /Susanne