12/26/2008

Merry Christmas!!!

I hope you all had a beautiful christmas. I sure did!!! We came home a couple of hours ago, and we have spent some time unpacking and grocery shopping. But now, we'll just chill in the couch, have a drink and some snacks. I do feel like scrapping since it's almost a week since I sat down in my scrap room. Hmmm, see if I'll be able to squeez it in. There is a new ad to be inspired of over at Ad This. And you know what! I WON with my Best in the world-LO!!! Wohooo!!!
Vi har haft en härlig julhelg hos mina föräldrar. Världens gulligaste är dom! Nu - efter uppackning (jisses vad grejor det blir) och matinköp ska vi ha en lugn hemmakväll, jag ska försöka scrappa lite - jag har ABSTINENS!!! Jag är hur taggad som helst - vann förra veckans Ad This-utmaning med min Bäst i världen-LO så distress stickles, crackle paint och pearl-drops är på väg hem till mig!!! Wohoo!!! Det finns nu en ny fin utmaning med ett nytt fint pris att jobba med!!! Ett litet tips!

Så min senaste, gjord till Cosmo Crickets decemberutmaning på Scrapbook.com.

God fortsättning!

4 comments:

Maritha said...

Verkligen vintrigt LO, jättefint!!
Kram

Elzie said...

Hej Tesa! Ville bara kika inom och önska dig och din familj ett riktigt gott nytt år. (Men vad är det för hemsk mössa barnet har på sig, hi hi?).

Du får hälsa till mor din också och tacka för hälsningen. Har tappat bort hennes mailadress igen!!

Kram Elzie

Anonymous said...

Vilken härlig Lo med underbara färger!! Härligt vinterfoto i skymningsljus (tror jag att det är iaf.)
Du är SÅ duktig Tesa och har sån fantasi att få till dina Lo:s!!!
Helt klart en förebild och inspiratör till min scrapping!

Önskar dig Ett riktigt Gott Nytt År och att 2009 blir ett år fyllt med underbara händelser som blir till fina minnen att scrappa om!

Stor Nyårskram till dig!!!!!!!

Unknown said...

alla sidorna finns i sb.com galleriet!Hoppas du får en härlig nyårsafton! gott nytt år tesa!
*kram* Pia