3/18/2009

Pink Paislee...

...is a huge favourite of mine. Right now I'm playing with some of the new lines but this one is a layout I did for 1WorldScrap a while ago with their Pink Paislee Sweet sakes Valentines kit. I love the colors on this one!
För övrigt har jag svårt att smälta lördagens schlagerfinal. Uppenbarligen är La Voix en fantastisk låt. Jag har bara inte förstått det än. Jag kanske kommer till insikt så småningom. Det roligaste över huvud taget måste ändå Ryska ambassadens reaktion på Tingelingnumret vara... Jag satt och bad för mig själv när det showades för fullt att måtte de ha humor och självdistans samt förståelse för ironi, de där ryssarna. Men nix. Inte ett spår. Intervjun med pressattachén är nog bland det mest underhållande jag hört... Möjligen med undantag av Annika Lantzs utvikningar om Wallenbergs intervju. En klassiker!

1 comment:

Sherry's Creations said...

What a beautiful layout Tesa :-)