9/24/2009

Bidrag till Bloggparty

Min kära mor har gjort ett bidrag till min utmaning i Bloggparty. Eftersom hon inte har någon blogg (VARFÖR???) så fick jag bidraget, detta jättefina kort, via mail denna morgon.

My dear mother has made a card for my Bloggparty Challenge. She doesn't have a blog, so she mailed me this lovely card this morning.

Do YOU want to have a chance winning THIS PRIZE???

Allt du behöver göra för att ha en chans att vinna ett A4 stampelark, en Martha Stewart edge punch och lite till är att göra ett kort eller layout inspirerad av annonsen HÄR, sy lite och länka, alternativt maila ditt bidrag till mig. Min E-postadress finns i kolumnen till höger.

All you have to do is make a card or a layout inspired by the ad in THIS post and ad some stitching on it by October 4 and either link your blog post or e-mail your project to me. You can find my mail address to the right. The winner will be selected using random org. International participants are welcome.

Själv ägnar jag kvällarna åt föräldramöten, bära ved och göra inbjudningskort. Gissa vilket jag föredrar...

3 comments:

Maritha said...

Jag har ju ingen blogg och jag tror att det är lugnast för dig Tesa att jag ingen har... Det är ju du som får hjälpa mig när jag får dataproblem. Men det gick ju bra att skicka kortet över mail också.
Kram

Shelly Schmidt said...

So, it looks like your talent runs in the family! Lovely card by your mother....off to see the challenge posting!

Anonymous said...

maste kolla:)